25.7.2014

AB-challenge ja kyykkyjä



Somessa on paljon pyörinyt näitä haasteita. Silloin kun haasteet rupesi pyörimään netissä, niin olin raskaana ja en voinut aloittaa niitä vaikka mieli olisi tehnyt. Nyt olen päättänyt kokeilla niitä. Eiköhän synnytyksestä ole kulunut jo riittävän kauan, ja olen ehtinyt palautua siitä kunnolla.

Olen aika skeptinen kyseisiä haasteita kohtaan, ja teenkin sillä asenteella, että "saas nyt nähä onko haasteista mitään hyötyä". Lähtö tilanne ei ole kovin hääppönen, lihaksista ei meinaa olla tietookaan ja en edes muista milloin viimeksi olen tehnyt vatsalihaksia. Olen nähnyt muilla ihmisillä mahtavia tuloksia jo lyhyen ajan jälkeen, ja täytyy toivoa jos itselläkin kävisi niin. Eniten haluaisin mahan ihoa vähän tiukemmaksi, vaikka se ei olekkaan mikään kovin roikkuva. Yllättävän hyvin iho on palautunut synnytyksestä.

Lähtö tilanne on tämmönen:


Aloitin haasteen pari päivää sitten ja vielä vatsat ei ole kauhesasti tuottanut vaikeuksia, mutta kyykyt on kyllä tuntuneet jo reisissä.

Tulen varmaan haasteen puoli välissä tekemään katsauksen miltä tilanne sillä hetkellä näyttää.

Onko siellä ruudun toisella puolella joku kokeillut näitä, ja onko tullut minkäänlaisia tuloksia?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista!