28.7.2014

Blogin nimi

Mua on viime aikoina häirinnyt tosi paljon se, että en enään pidä blogin nimestä. Jokainen taaplaa tavallaan -nimi kuullostaa mun korvaan jotenkin tosi tylsältä, oon kyllästynyt siihen. Mun ajatusmaailma on ihan selvästi muuttunut, koska aluksi pidin nimestä. Jokainen elää omalla tavallaan, ja pitäisi elää välittämättä siitä, mitä ulkopuoliset ihmiset ajattelee.

Mutta ongelmana on, että en ole keksinyt mitään sopivaa nimeä. Mulla lyö päässä ihan tyhjää aina, kun yritän miettiä mahdollista uutta nimeä. Täytyy siis vielä tyytyä tähän nimeen, siihen asti kunnes keksin sopivan nimen.

Nimen täytyisi kuvata mua ja meitä, meijän elämää sekä meijän ajatusmaailmaa. Haluaisin, että blogin nimi suomen kielinen. Yksi, kaksi vai kolme sanaa? Lyhyt ja ytimekäs olisi paras, mielestäni nykyinen nimi on liian pitkä. Mutta ei kumminkaan sellainen nimi, joka löytyy jo joltain bloggaajalta.

No ehkä lamppu syttyy jossain vaiheessa, ja saan ahaa elämyksen keskellä yötä, niinkuin aina kaikki ideat tulee yöllä, ja keksin hyvän nimen. Erilaisia ehdotuksia mahdollisesta blogin nimestä otetaan vastaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista!