12.11.2014

Blogin uusi nimi

Niinkuin joskus jo kirjoitin, en pitänyt blogini nimestä. Nimi oli ensimmäinen, joka mieleen juolahti blogia tehdessä ja parempaakaan kun mieleen ei tullut, sai nimi jäädä. Olen välillä yrittänyt miettiä, mikä olisi hyvä nimi, mutta pääni on lyönyt ihan tyhjää. Eihän mitkään hyvät ideat tule mieleen, kun yrittää miettiä. Halusin nimestä jonkin yksinkertaisen ja merkityksellisen sekä suomen kielisen. Sitten sain ahaa-elämyksen ja mieleeni juolahti sanat "my life, my story" ja jäin miettimään miten tuon saisi suomeksi muokattua mulle sopivaksi.

Mun elämä, meidän tarina. Ja siinä se oli. Blogin uusi nimi.


Ajattelen mun elämä -sanat sillai, että tämä on mun elämä ja elän tätä just sillälailla kun tahdon ja parhaaksi näen. En kauheesti kuuntele muiden neuvoja, tai kuuntelen, mutta harvemmin teen niin kuin muut sanoo. Sama koskee monia muita asioita, kuten esimerkiksi lapsen kasvatus. Kauheesti ei kannata tulla mulle yrittää jakamaan lapsen kasvatus vinkkejä, teen niin kuin parhaaksi koen, ja jos tarvitsen jossain asiassa neuvoa, kysyn apua. Mutta jos mulle tullaan tuputtamaan neuvoja, voi olla aivan varma, että näen punaista.

Meidän tarina, tarviiko tätä kauheasti edes avata, mun elämään kuuluu muitakin ihmisiä, kun mä. Mies, lapsi ja koira. Kirjoittelen meidän kuulumisia ja jaan meidän tarinaa tänne.

Uuden nimen myötä piti tehdä myös uusi banneri. Ihan en tiedä olenko tyytyväinen bannerii, vai tuleeko se vielä hieman muuttumaan kuvien myötä, mutta se jää nähtäväksi.

Mitä mieltä olette uudesta niemestä ja bannerista?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista!