20.11.2014

Sanna pakotti!

Heips!

Mun nimi on Timo!
Sanna on vissiin kertonukki musta jonkin verran, eli olen 20 vuotias, opiskelen tällä hetkellä yhdistelmäajoneuvonkuljettajaksi ja toivottavasti tällä kertaa kävisin sen jopa loppuun.

Olen siis aiemmin opiskellut sosiaali- ja terveysalalla pari vuotta, mutta minulle tuli mahdollisuus opetella kaivinkoneella työskentelyä, ja jonkin verran olin mukana työmailla perämiehenä. Kesällä 2012 mun piti ruveta kaivamaan työmailla, mutta kevät oli todella hiljainen ja töitä ei löytynyt mistään.
  Syksyllä aloitin opiskelut auto- ja logistiikka-alalla, mutta jouduin keskeyttämään keväällä silloisen elämäntilanteen vuoksi, vaikeudet ihmisuhde rintamalla ja talvella tuli lunta ja sen myötä töitä niin paljon että en kerennyt/jaksanut käydä koulua.

Sannan kanssa aloin pyörimään 2013 keväällä/alkukesästä ja syksyllä Sanna ilmoittikin odottavansa Eeviä, eli tiedossa oli syksyn aikana yhteen muuttaminen ja valmistautuminen lapsiperheen arkeen.

Eevin syntymästä voin kertoa sen verran, että se oli samaan aikaan elämäni hienoin ja rankin hetki, en ole eläessäni itkenyt ilosta ja onnesta niin paljon. Rankinta synnytyksen aikana oli seurata Sannaa, niitä kipuja ja itkua.


Eevin syntymän jälkeinen aika

Keväällä oli "onneksi" työrintamalla hieman hiljaisempaa ja pystyin olemaan mahdollisimman paljon Sannan tukena, vaikkakin Eevi on ollut erittäin helppo lapsi.

  Kesäksi pääsin onneksi töihin erääseen koneurakointi firmaan mättämään kaivinkoneella rakennus- ja energiajätettä uusiokäyttöön. Viihdyin erittäin hyvin työssäni, vaikkakin yhteinen aika perheen kanssa vähentyikin, mutta Sanna on hoitanut kotona asiat todella hyvin ja olen erittäin kiitollinen! :)

Nyt olen siis jälleen opiskelemassa ja alku on ainakin ollut lupaava, vaikka nyt meneillään oleva työssäoppiminen tuli todella nopeasti.


jooo.. hitto mitä p**kaa tänne runoilin.


ps. kaikki Sannan seuraajat raahautuu lauantaina 22.11 klo 10-14 tutustumaan Harjunalustan VPK:n toimintaan ja tiloihin! Järjestämme asemallamme  Päivä paloasemalla- tapahtuman ja sen on tarkoitettu kaiken ikäisille, tarjolla on mm. alkusammutuskoulutusta, tietoa kodin paloturvallisuudesta ja mahdollisuus päästä tutusumaan paloautoihin! :)
Asemamma sijaitsee Kärpäsenmeällä, kiekkostenkatu 11:ssä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista!