27.11.2014

Kirppistelyä

Timon tarvi käydä koululla tänää, joten pyysin äitiltä autoa meille lainaa. Päätettii samalla pistäytyä myös kirpparilla pitkästä aikaa. Eevi kasvaa huimaa vauhtia ja kohta ei mene enään 68 vaatteet ja pikku hiljaa pitäisi rueta haalimaa seuraavaa kokoa.

Tän päivän lookki
Paristi kun oon käynyt Lanttilassa niin siellä on ollut tosi huonosti Eeville vaatteita, joko löytyy liian pieniä taikka sitten sitä kokoa, jota tyttö parhaillaan käyttää. Tänää kävi kumminkin toisin ja löyty hyvin vaatteita. Yllätyttiin ihan kuinka hyvin sielä oli 74 koon vaatteita. Ja tällässiä meidän matkaan lähti:
Bodeja
Yökkäreitä
Housuja
Haalari ja collaritakki
Kaivelin myös Eevin kaapista pusseista vaatteita, joita ihmiset on antanut meille, sieltä löytyi housuja, bodeja ja paitoja. Joten aika hyvin on nyt neidille seuraavan koon vaatteita, pari villapaitaa tai collaripaitaa kun löytyisi niin olisi varmaan kaikki tarvittava. Niin ja pari yöpukua lisää.

Mulle saapu tänään Siwaan paketti. Olin tilannut rattaisiin lämpöpussin, Jollyroomilla oli alennukset, joten en voinut vastustaa ostamista. Pussi oli juuri sellainen, kun olin kuvitellut. Nyt neiti tarkenee hyvin pakkasilla.

Kuva vähän hämää, pussin väri on tumman harmaa. Mun oli vaikee valita väriä, kun siellä oli mun mielestä monta kivan väristä, joten Timo sai tehtäväksi valita värin ja tähän se pääty. Lämpöpussia piti tietenkin heti testata!

Nyt Eevi on unilla ja mä istun sohvalla. Timo pelailee änäriä tossa vieressä. Mun pitäis mennä tekemään ruokaa, jotta ehin syödä ennen kuin Eevin kanssa lähetää. Ja pyykkejä pitäisi laitella. Ja ehkä imuroidakkin, matto ainakin. Äiti pyysi meitä illalla lähtemään jotain konserttia kattomaan, vissiinkin tohon ala-asteelle. Yhtään en tiedä mitä mennään kattomaan, mutta eiköhän meille ihan kiva ilta tule! Mun, Eevin ja äitin lisäksi mummu lähtee mukaan. Huomenna ehkä sitten kuulumisia meijän illasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista!